Outlook Android Uygulaması Kullananlar Dikkat

Daha önceki yazılarımda bahsettiğim gibi, iki yıllık bir iPhone kullanımı ardından tekrar Android kullanmaya başladım. Aslında gördüğüm kadarı ile uygulamaların tamamının karşılığı Android platformunda bulunuyordu. Ama sadece mail uygulaması konusunda sıkıntı yaşadım. Çünkü iPhone üzerindeki dahili mail uygulamasını çok beğeniyordum. IMAP mail desteği, hızlıca hesap ekleme ve mail senkronizasyonu mükemmeldi. Android’e tekrar döndüğümde en çok mail uygulaması bulmada zorlandım. Ancak ikinci dememede aradığımı buldum.

İlk olarak kullandığım mail uygulaması CloudMagic uygulamasıydı.Arayüzü ve kulanımı güzeldi ama zil sesini değiştirememem ve senkronizasyondaki ufak sorunlar beni farklı bir uygulama arayışına itti. Çünkü uygulama kendi kendi bir ses atıyor ve değişime izin vermiyor.


Daha sonra da hepimizin bilgisayardan bildiği Outlook Android uygulamasını denedim. Aslında ilk etapta sadece kendi mailleri için kulanılacağını düşünmüştüm, oysa tüm bilindik servisler ve IMAP kullanan mailleri ekleyebiliyoruz.(Muhtemelen isim@siteniz.com şeklindeki mailiniz IMAP Maildir.)
Uzun zamandır sorunsuz kullanıyordum aslında. Ancak bugün rastgele fark ettiği hata beni biraz zor durumda bıraktı. Çünkü ekli hesaplarımdan bazılarını uygulamadan kaldırmış. Hatta bunlardan biri de blogumun maili. Bana mail atanlar olmuş gözden kaçırmışım. Ödeme gönderenler olmuş göremediğim için işleri geç yapmak zorunda kaldım.
Velhasıl kelam (Bu kelimeyi kullandığıma göre artık yazıyı bitirebilirim :) )eğer sizler de Outlook Android uygulaması kullanıyor ve mail gelmez olduysa, bir hesaplarınızı kontrol edin. Sonra zor durumda kalabilirsiniz. Hele ki uygulamayı mailleri kontrol etmek için kullanan biriyseniz.

0 yorum:

Yorum Gönder