2016 Wordpress Haber Teması + Haber Botu Güncel Kesin çalışıyor

Videolu Anlatım eklenmiştir.Konunun hemen altına.
1-İlk önce Wordpress kurulumunu yapıyoruz.
2.Sonra buradaki haber temasını indiriyoruz.Tıklayınız.
3-Haber temasını etkinleştiriyoruz.
4-Haber Kategorilerini giriyoruz.

5-Tüm kategorilere ilk önce elle kayıt yapmalıyız yoksa bot çalışmıyor.
6-Kategorilere kayıt girdikten sonra buradaki botu indiriyoruz.Tıklayınız.
7-Wordpress eklentiler klasörünün içine atıp aktif ediyoruz.
8-Aktif ettikten sonra sol taraf aşşagıdaki gibi olacaktır.

9-Bot Menüsüne tıklıyoruz.Karşımıza aşşagıdaki gibi bir ekran geliyor

10-Oradaki listeden istedigimiz botu seçyoruz.Ben Trt Haberi seçtim.

11-Verileri Getir Diyoruz.Verileri seçince Kaydet diyoruz.Bot kaydet dedigimizi kaydediyor.
 12-Bu kadar arkadaşlar yapamadıgınız birşey olursa aşşagıdan yorum yapsın herkeze dönüş yapılacaktır herkeze yardım edilecektir kolay gelsin şimdiden.

Yeni Temalar İçin Tıklayınız
Haber Teması Link: habertemasi.rar
Haber Botu  Link: haberbotu.rar
İndirme yapamayan arkadaşlar resimli anlatım için tıklayınız
Video Anlatım için tıklayınız.

44 yorum:

  1. biraz sıkınttı yarattı sanırım trthaberden ekleniyor sadece ve haberin içeriği kayıyor yaılar falan yardımcı olurmusun kardeşim

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aslinda bir sorun olmaması lazım haber ekliyorsa temayi yeniden kurmanizi oneririm

      Sil
  2. tekrar deneyeyim üstadım ;)

    YanıtlaSil
  3. Çalışmasında problem war. Resimleri ve başlıkları her zaman bulamıyor. Sadece trt çalışıyor.

    YanıtlaSil
  4. Çalışmasında problem war. Resimleri ve başlıkları her zaman bulamıyor. Sadece trt çalışıyor.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Denedigimizde hepsi çalışıyordu yeniden kontrol edelim.

      Sil
  5. ne oldu galiba olmadı

    YanıtlaSil
  6. haberler ekleniyor trtden fakat şöyle bir sorun var ana sayfada resimler görünmüyor habere tıkladığımızda yazı içinde görünüyor bu nedendir.

    YanıtlaSil
  7. Kurarken hatalı kurmuş olabilirsiniz.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. sildim tekrar kurdum fakat yine aynı ne olabilir sizce

      Sil
    2. Diger botları deneseniz belki onlarda bir problem yoktur ?

      Sil
  8. onların hiç biri çalışmıyor veri çekmeye çalıştıkları siteler off durumda o yüzden hata veriyor

    YanıtlaSil
  9. Anladım güncelleye biliriz yakın zamanda

    YanıtlaSil
  10. Paket yüklenemedi. PCLZIP_ERR_BAD_FORMAT (-10) : Unable to find End of Central Dir Record signature

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Dosyaları dizine ftp üzerinden mi atıcaksınız.

      Sil
    2. Eklenti yükleden eklediğimde yukarıdaki hatayı aldım. Host sahibi ftp den yükle dedi. Ftp de hangi klasörü nereye atıcam bilmiyorum. manuel olarak hangi dosyayı nereye atıcam yazramısınız.

      Sil
    3. Ben FileZilla öneririm. Programı indirdikten sonra hosting ile bağlantı kurmanız için kullanıcı adı, şifre gibi bazı bilgilere ihtiyacınız var. Bu bilgilere hostinginiz panelinden ulaşabilirsiniz.

      Sil
    4. Bağlantı kurduktan sonra sağ tarafta bazı klasörler çıkacaktır, bunlar hostinge göre değişebilir. Genelde public_html ya da httpdocs klasörü vardır. Sizde hangi klasör varsa ona girin, WordPress’in burada kurulu olması gerek. WordPress dosyalarınız buradaysa wp-content > pulugins klasörüne istediğiniz eklentiyi atabilirsiniz. Sadece Zip’ten çıkardığınız eklentiyi buraya sürüklemeniz yeterli olacaktır.

      Daha sonra WordPress yönetim panelinden Eklentiler sayfasına gidip, eklentiyi etkinleştirmeniz gerekiyor.

      Sil
  11. hep hata alıyorum yardım edebilirmisiniz?

    YanıtlaSil
  12. temada açık varmıdır acaba kurulumu yaptık diyelim,tam yükselme aşamasında gümlemeyiz dimi hocam ?

    YanıtlaSil

  13. Eklenti Etkinleştirilemedi
    Fatal error: Cannot redeclare haberbotu_MenuyeEkle() (previously declared in /home/u483634880/public_html/wp-content/plugins/haberv3/bot.php:74) in /home/u483634880/public_html/wp-content/plugins/haberbotlari/bot.php on line 85

    YanıtlaSil
  14. Linkleri yenileseniz sevinirim. Bu arada wordpress haber temaları arayanlar için bir kaç önerim de olacak.

    YanıtlaSil
  15. Slm,
    Klavyen dert görmesin...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hocam çok faydalı bir kişisel blog kurmuş arkadaş bende tebrik ederim.

      Sil
  16. sorunsuz olarak çalışıyor :) teşekkürler :)
    bedibo.com uğrayıp baka bilirsiniz.

    YanıtlaSil
  17. bot calışmıyor hocam ya bi skıntı var sanırım .ss

    YanıtlaSil
  18. Sadece trt botu çalışıyr

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. O çalışıyorsa digerleride çalışıyordur denedik çünkü

      Sil
  19. Paylaşım için teşekkürler,
    Resimler çok küçük geliyor.Küçük olduğu için de önizleme olmuyor.Acil cevaplarsanız sevinirim.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhaba Trt botunda mı küçük geliyor ?

      Sil
    2. CVP için teşekkürler
      "Haberciler" botunu kullanıyorum.Resim boyutları yok denecek kadar küçük.İlk başta bot ayarları bölümü vardı şimdi o bölüm kayıp.Resimlerin Önizlemesi yok.

      Sil
    3. Şu anda bana önerebileceğiniz bir bot var mı?

      Sil
  20. CVP için teşekkürler
    "Haberciler" botunu kullanıyorum.Resim boyutları yok denecek kadar küçük.İlk başta bot ayarları bölümü vardı şimdi o bölüm kayıp.Resimlerin Önizlemesi yok.

    YanıtlaSil
  21. Çalışan bot beyler alın http://scripthaneniz.blogspot.com.tr/2017/06/wordpress-2-adet-kesin-calsan-film.html?m=1

    YanıtlaSil

Yorum Gönder