Php blog scripti full responsive 2016

Arkadaşlar önceki blogumda kullandıgım bir scripti artık yeni bir script kullanıyorum.Eski kullandıgım scripti ücretsiz bir şekilde verecegim.
Yalnız öyle herkeze açık olarak degil isteyen arkadaşlar yorum kısmına gmail yazarak gönderecegim.
Not:Script full php olarak kodlanmıştır. Admin Paneli  vardır.resimlerden anlayabilirsiniz arkadaşlar.

Kurulum Aşşagıdadır.

İndirmek İçin Tıklayınız.
Yeni scriptler için Tıklayınız.

İndirme yapamayan arkadaşlar resimli anlatım için tıklayınız

Demo Link  :  http://www.blogemir.tk



43 yorum:

  1. Scripti isteyen arkadaşlar yorum kısmına e-mail adreslerini yazsın lütfen.

    YanıtlaSil
  2. Arkadaşlar linkleri açık seçik yukarıda veriyorum yukarıdan indirebilirsiniz.

    YanıtlaSil
  3. ucarh@yahoo.com

    YanıtlaSil
  4. merhaba, güzel bir çalışma. turkuaztaki.com da test olarak denedim, fakat tema altındaki css'i göremiyor mu acaba. inceledim ama ben sorunu çözemedim. yonetim panelinin passw. varmı acaba. yardımlarınızı rica ediyorum. tşk ederim

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yönetim paneli
      Kullanıcı adı:admin
      Şifre:123456

      Sil
  5. kaan_0619_kaan@hotmail.com

    YanıtlaSil
  6. orhan aydın email adresim oray54@gmail.com

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. indirme linki yukarıda açık bir şekilde veriyoruz artık.

      Sil
  7. mail mehmet.toprak@msn.com

    YanıtlaSil
  8. abi kurulumda bana yardımcı olurmusunun? face adresim https://www.facebook.com/mehmet.toprak.250?ref=bookmarks abi istek at konuşalım

    YanıtlaSil
  9. Merhaba,Bende rica edebilirmiyim?

    tahmazsezer@gmail.com

    YanıtlaSil
  10. Hayırlı işler. Ben de başarı dileklerim ile rica ediyorum.
    oray54@gmail.com

    YanıtlaSil
  11. Merhaba öncelikle bu paylaşımınız için çok teşekkür ederim. Benimlede paylaşabilir misiniz ?
    e-mail: sultanmuratkaya@yandex.com

    YanıtlaSil
  12. Gonderirseniz memnun oluruz tesekkurler. ysf.ozdemir20@gmail.com

    YanıtlaSil
  13. gönderirseniz sevinirim erdemyildiz1306@gmail.com

    YanıtlaSil
  14. oray54@gmail.com adresime de gönderebilirmisiniz. Şimdiden teşekkür ediyor başarılar diliyorum

    YanıtlaSil
  15. mutlu.karagoz@hotmail.com adresime de gönderebilirmisiniz teşekkürler. Kolay gelsin.

    YanıtlaSil
  16. 0101efsane0101@gmail.com TEŞŞEKÜRLER

    YanıtlaSil
  17. ali.silee62@gmail.com Teşekkürler.

    YanıtlaSil
  18. aslancnblt@gmail.com teşekkürler

    YanıtlaSil
  19. Kardeşim SQL Dosyasında Bi sıkıntı var

    YanıtlaSil
  20. kullanıcı adı ve şifre olmuyor.
    admin 123456

    YanıtlaSil
  21. ozanakbas@gmail.com kardeşim birde kurulum dosyası gönderirmisin. nasıl kurulacağını yazsan çok sevinirim...

    YanıtlaSil
  22. Warning: ob_start(): output handler 'ob_gzhandler' conflicts with 'zlib output compression' in /home/u932484881/public_html/sistem/ayar.php on line 4
    boyle bir hata verdi nerde yanlış yapmış olabilirim yardım edermisiniz

    YanıtlaSil
  23. Dostum indirme bağlantısını kendin oluşturur musun Başka bir yere upload et bizim bağlantımızı kullanma lütfen!

    YanıtlaSil
  24. Bedava kesintisiz sohbet için sizlerde aramıza katılın uyeliksiz sohbet edin.
    Chat Odaları
    Sohbet
    İrc Forumu

    YanıtlaSil

Yorum Gönder