Clash Of Clans Yeşil Taş Hilesi 2016 // Gems Hack Android Apk 2016

Clash Of Clans Android Yeşil Taş Hile Mod Apk // İphone 2015 , Merhaba arkadaşlar bir önceki hilemizde bedava duvar, bedava savunma aletleri, altın ve iksir hilesini paylaşmıştım. Bu hilemizde ise Clash Of Clans Hileleri arasında büyük bir önemi olan Yeşil Taş Hilesini paylaşıyoruz. Arkadaşlar bu hile adında olduğu gibi yeşil taş kazanmanızı sağlar. Hilenin kurulumu ve ne işe yaradığını geniş bir şekilde yazının devamında görebilirsiniz. Hilenin çalışma detayına gelecek olursak; indirdiğiniz dosyayı kullanarak oyunun açığını yani hatasını kullanıyorsunuz. Bu dosya sayesinde ücretli olan yeşil taş / gem ücretsiz oluyor. Hileye Clash Of Clans Elmas Hilesi adı da verilmektedir. Bu Hile Samsung Galaxy , tablet, İphone, ios ve android için uygundur. Bu Hile
Hilenin Özellikleri:
Hile yeşil taş alma seçeneğine tıkladığınızda ücrti kaldırır ve free ( yani bedava yazar).
Böylelikle bedava yeşil taş alırsınız.
Yeşil taş ile daha hızlı level atlarsınız.
Ayrıca yeşil taş sayesinde yükseltmeleri de anında bitirebilirsiniz.
Kanıt Resimler:
Not: Fazla uğraşamadım 2 adet daha inşaatçı alıp resim çektim. Video çekmeyi denedim fakat telefondan video çekecek bir program bulamadım. Herkese teşekkürler.
Kanıt
hile aktif olunca böyle olacak free yazacak




Hile Kurulumu:
Aşağıdaki linkten hileyi indirin. ( İlk tıkladığınızda bir sayfa açılacak üst sağ köşedeki geri sayım bittikten sonra geç butonuna tıklayın.)
Hileyi indirdikten sonra telefonunuzu pc bağlayın.
Ardından bilgisayarınızdan telefonunuzun android OBB dosyasına girin.
Dll. dosyasını obb klasörüne atın.
Telefonunuzu kapatıp açın ve oyuna giriş yapın.
Şimdi yeşil taş alma butonuna tıklayın bütün taşlar ücretsiz olacaktır. Üst resimdeki gibi free yazar.
Böylece bedava yeşil taş alırsınız. En yüksek taşı almanızı tavsiye ederim çünkü hile sadece 1 defa çalışmaktadır.

Not: Yapamayan Arkadaşlar  Hileyi indirdikten sonra içindeki hile nasıl kurulur metin belgesine göz atın.
Önemli Not:Arkadaşlar hilenin 2017 sürümü yeni elime ulaştı sitemizde paylaştım. Arkadaşlar bu hile ve 2017 sürümünü paylaştıgım hile ikiside çalışmaktadır. Biri olmazsa digerini deneyin telefondan kaynaklı olmaya biliyor.Hepinize iyi oyunlar

2017 hile link: http://adamzeki.blogspot.com.tr/2017/05/clash-of-clans-yesil-tas-hilesi-2017.html

2016 Hile İndirme link: tıklayınız

Yeni Hileler İçin Tıklayınız.

İndirme yapamayan arkadaşlar resimli anlatım için tıklayınız

123 yorum:

  1. Çalışıyor hocam çalışıyor ilk defa çalışan bir hile gördüm çok teşekkürler.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Biz teşekkür ederiz bizi takip ettiginiz için.

      Sil
    2. Hile aktif arkadaslar

      Sil
    3. DOSYAYI NERE ATIYOZ KARDEŞ

      Sil
    4. indirdim dll diye bi dosya görünmüyor pc başladığımda

      Sil
  2. indirdim ama apk kurulurken hata veriyor sony tablet pc var blustacksta kullanılıyormu

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bluestacksta denemedim hile 2016 çıkmıştır gunceldir arkadaşlar yukarıda anlatılanları detaylı okuyun

      Sil
  3. nasıl yapılıyo bilen varmı admin yardım et

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Arkadaşlar dll dosyasını obb dosyasına atcaksiniz yukarıda ki yazıyı okuyunuz lutfen

      Sil
  4. bluestacks de nasıl yapcazz ?

    YanıtlaSil
  5. bluestacks de nasıl yapacaz

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Arkadaşlar bluestacksta da denemedim ama bluestacksta bir arkadaş bir dosya yönetici kurarak deneyebilir.

      Sil
  6. kardeşım indirdiğimiz apk olarak ınıyor dll yok ıcınde

    YanıtlaSil
  7. OLmuyorr obb atıyorum tekrar baslatıyom olmuyo allah rızası ıcın yap kardesım

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Telefonun markası ne ?

      Sil
    2. benimkide öyle hile oluyor telefon a7

      Sil
    3. s4 ama çalıştırmadı ? başka çözüm var mı ?

      Sil
  8. Kardeşim bluestack la grıyorum normalde ama suan hıc yuklenmıyo 1 gundur aynı lutfen yardımcı ol hıc yukleme kutucugu dolmuyor ??

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bluestacks uygulamasını kaldırıp tekrar yuklerseniz sorun çözülebilir.

      Sil
  9. dll dosyasını obb dosyasına attım telefonunn markasıda lg g4 ama telefonu kapatıp açtıktan sonra bedava olmadı bişey değişmedi

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Oyuna girip yeşil taş alma yerinde free yazması lazım

      Sil
  10. Abi olmuyor yaptım dll. yyi obb ye attım kapattım açtım oyunda girdim paralı olmaadı yardım edin

    YanıtlaSil
  11. Abi indirip dll yi obb ye atım olmadı cihaz android 4.4.2 olmuyor tüm adımlar doğru olmuyor. Free olmuyor.Kapatıp açtım olmuyor

    YanıtlaSil
  12. dll dosyasını telefon da obb dosyasına attığımda gösterilecek bir şey yok diyor. model: note 3 yardımcı olursanız sevinirim teşekkürler.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. pardon bu eylemi gerçekleştirecek uygulama yok diyor dosyaya tıkladığımda

      Sil
  13. dll dosyasını telefon da obb dosyasına attığımda gösterilecek bir şey yok diyor. model: note 3 yardımcı olursanız sevinirim teşekkürler.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Obb klasorune atcaksin dll acmiyacaksin

      Sil
    2. dll dosyasını obb klasörüne attım. ama degişen bişey yok hala aynı
      telefondan obb klasörüne girip baktım dll dosyyasını açttıgımda bu eylemi gerçekleştirecek uygulama bulunamadı. diyor

      Sil
    3. Dll dosyasını acmiyacaksiniz ki

      Sil
    4. tmm açmıyorum silip tekrar obb klasörüne attım ama olmuyo.

      Sil
    5. Telefon markası ne ?

      Sil
    6. Hm hile yapanlar oldu ama sizdeki problemi çözemedim.

      Sil
    7. daha önce note 3 ile hileyi yapan odumu ?

      Sil
  14. abi benimki tab4 attım olmadı neden?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Nasıl yaptıgını anlat bir yerde yanlış yaptıysan düzeltelim.

      Sil
  15. xperia m5 kullanıyorum bütün adımları sırasıyla yaptım ama olmadı acaba hile hala çalışıyomu

    YanıtlaSil
  16. Arkadaş dediğin gibi yapıyoruz olmuyor S4 mini telefon bi yardim

    YanıtlaSil
  17. Abi dediğin adımları yaptım olmadı telefon turkcell t60

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Turkcell telefonu bu ile hiç denemedim o yüzden birşey soyluyemem.

      Sil
  18. Neden olmuyorsa
    Galaxy tabi a

    YanıtlaSil
  19. hocam olmadı denedim general mobile android one 4g neden olmadı ?

    YanıtlaSil
  20. Free yerine google play guncel degil yazoyo ama guncel

    YanıtlaSil
  21. Haci herseyi denedim ama olmuyor fiyat ayni kaliyor birsey degismiyor

    YanıtlaSil
  22. Haci herseyi denedim ama olmuyor fiyat ayni kaliyor birsey degismiyor

    YanıtlaSil
  23. galaks j7 olmadı arkadasım

    YanıtlaSil
  24. olmuyo hocam herşeyi yaptım yine para istiyor yardım et lütfen

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yapan arkadaşlar var yanlış bir adım yapmış olabilirsiniz yeniden tekrar denemenizi öneririm.

      Sil
  25. Adam zeki linki indiriyorum coc hilesi dll var kurulum felan nasıl bi yardımcı olursan

    YanıtlaSil
  26. Adam zeki linki indiriyorum coc hilesi dll var kurulum felan nasıl bi yardımcı olursan

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yukarıda anlatım var okursanız kolayca yapabilirsiniz.

      Sil
  27. hocam dedıgın seylerı yapıyorum olmuyor neden olmuyor tel dıscovery

    YanıtlaSil
  28. Olmuyor hile bütün adımları eksiksiz yaptım telefon samsung galaxy j7

    YanıtlaSil
  29. indiriyorum tornet acıyor hata veriyo nası

    YanıtlaSil
  30. kardeşim dll dosyasını obb ye attım kapatıp açtım olmadı bi kaç defa denedim yinede banamısın demiyor telefonun markası kaçak samsung s3

    YanıtlaSil
  31. Şuan hala geçerli mi admin yoksa olmuyomu

    YanıtlaSil
  32. çalışan bir hile gördüm be

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bazı arkadaşlar yapamıyor yalnız biz ona üzülüyoruz.tebrikler

      Sil
  33. aga bu hile acıgı kapanmış bence cünkü olmuyor hala oluyosa yapan biri konuyu acsın biraz

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hemen bir üstünde yorum yapan arkadaşla iletişime geçebilirsin o yapmış

      Sil
  34. Yanıtlar
    1. Yukarıdaki adımlar adım adım yeniden deneyiniz.

      Sil
  35. nası hile olmuyor lutfenadım adım acıklarmısınız yukarıdakı degil onuda zaten bedava inidr.comdan almıişsınız luten adım adım acıklayın

    YanıtlaSil
  36. selamın aleyküm Adam Zeki kardeşim benım telefonum samsung S2 benim telefonumda obb dosyası yok android klasörünün içinde ne yapmam gerek acaba android klasörünün içine obb adında klasör açtım hileyi attım olmadı ne yapabilirim acil yardım edermisin ???

    YanıtlaSil
  37. olmuyor kardeşim ne kadar oluyor derseniz diyin 5 6 kişi yapıo aynı telefonla diğerleri ise ortada sizde bir yanlışlık var bence

    YanıtlaSil
  38. olmuyor kardeşim ne kadar oluyor derseniz diyin 5 6 kişi yapıo aynı telefonla diğerleri ise ortada sizde bir yanlışlık var bence

    YanıtlaSil
  39. BİR CACIĞA YARAMIYOR

    YanıtlaSil
  40. Ben hileyi yapacam ama hicbir para odemiyoz demii

    YanıtlaSil
  41. Abicm benmkide olmuyor dosyayı pcden indirdm sonra teli bagladım obbye attım dll dosyasını yanlış bişi varsa soyle

    YanıtlaSil
  42. http://wolfteambolgesi.blogspot.com.tr/2016/06/clash-of-clans-yesil-tas-hilesi-2016.html - Güncel Yeşil Taş Hilesi Çalışıyor

    YanıtlaSil
  43. hile olmuyor aq

    YanıtlaSil
  44. Clash of clans yeşil taş hilesi 2017
    100% çalışıyor mutlaka dene !!!
    https://tr.surveymonkey.com/r/V7B9M7S

    YanıtlaSil
  45. Clash of clans yeşil taş hilesi 2017
    100% çalışıyor mutlaka dene !!!
    https://tr.surveymonkey.com/r/V7B9M7S

    YanıtlaSil
  46. Olmuyor denileni yaptım ama hala ücretli ise yaramadı lütfen yardım

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hile çalışıyor telefonu yeniden başlatıp adımları dogru yapıp tekrar deniyin lütfen

      Sil
  47. Bunu gönderen genç indirdim telefona fakat bunu açıcak uygulama yok diyor bunu açıcak uygulama var mı

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Dosyayı açmayın android OBB dosyasına girin.
      Dll. dosyasını obb klasörüne atın.

      Sil
  48. Yanıtlar
    1. Dosyayı açmayın android OBB dosyasına girin.
      Dll. dosyasını obb klasörüne atın.

      Sil
  49. ABİ HEPSİNİ YAPTIM OLMADI

    YanıtlaSil
  50. Abi dedigin adimlari tek tek yaptim ama hala fiyatlar cikiyor telefonum asus zenfone 2 laser cozumun varsa sevinirim...

    YanıtlaSil
  51. Yav adam zeki anlamıyormusun. bütün yorumları okudum hiçkimse yapamadı bende dahil herkes sana diyor olmuyor sende diyorsunki çalışıyor adımları tekrar deneyin.

    YanıtlaSil
  52. Kardeş iniyor ama dosya hataverip açılmıyor tel marka NOTE 4neden

    YanıtlaSil
  53. dll yi attim obbye olmadi

    YanıtlaSil
  54. %100 Yeşil Taş Hilesi https://tr.surveymonkey.com/r/DYN3J9X

    YanıtlaSil
  55. https://tr.surveymonkey.com/r/DYN3J9X

    YanıtlaSil
  56. Sayın Muhammed Kotan Yeşil Taş'ın Hesabınıza Yüklenebilmesi İçin e mail Adresinizi Doğru olarak Yazmanız Gerekir Hata Verdiği İçin Olmuyor

    YanıtlaSil
  57. Kardeşim yaptım olmadı. Cihaz one m7 rootlu

    YanıtlaSil
  58. Android rardan yapistirdim ama olmadi yardımcı olurmusun

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Telefonu Usb ile bagla dedigim adımları uygula yukarıda adımlar yazıyor

      Sil
  59. Selamin aleykum kardesim bende yukledim telefona linke tikladim rar cikiyo ordan dll yaptim ama olmadi kardesim telefonda samsung j7 primer yardimci olursan sevinirim sagolasin kardesim

    YanıtlaSil

Yorum Gönder