2016 Wordpress Film Teması + Film Botu

Videolu Anlatım eklenmiştir.Konunun hemen altına.
1-İlk önce Wordpress kurulumunu yapıyoruz.
2.Sonra buradaki film temasını indiriyoruz.Tıklayınız.
3.Film temasını etkinleşiriyoruz.
4-Film Kategorilerini giriyoruz.

5-Kategorilere kayıt girdikten sonra buradaki botu indiriyoruz.Tıklayınız.
6-Wordpress eklentiler klasörünün içine atıp aktif ediyoruz.
7-Bot Menüsüne tıklıyoruz.Karşımıza aşşagıdaki gibi bir ekran geliyor

8-Yukarıdaki butonlara basıyoruz.Ben film botu 2 yi seçicem.

9-Sonra kategori seçip çek ve araya basıyoruz.

10-Eklemek istedigimiz filme tıklıyoruz.


11-Zamanlaya tıklayıp şimdiki zaman diyoruz.Sonra Filmi ekle diyoruz.Bu kadar.
Film Teması Link: filmtemasi.rar
Film Botu Link: filmbotu.rar
2.Film Botu Link : fimbotu2.rar
Yeni Temalar İçin Tıklayınız
İndirme yapamayan arkadaşlar resimli anlatım için tıklayınız
Not:2017 Yılında Kesin Çalışan Garanti Film Botları İçin Tıklayınız

47 yorum:

  1. Merhaba film botuna tıkladığımda beni sitemin içinde 404not found sayfasına yönlendiriyor başka botlar denediğimde ise film ekle dediğmde sistem hatası diyor çözüm önerisi ?
    site url: goldfilm.net

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sadece yukarıdaki temada çalışmaktadır.

      Sil
  2. Çalışıyormu bot "AdamZeki" ??

    YanıtlaSil
  3. Stil Sayfası kayıp diyor temayı wordpresse attığımda yardımcı olabilirmisin ? Skype: nexonbilisim

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Tema kontrol edildi bir hata bulamadık yeniden kurun isterseniz

      Sil
  4. lisans nedir peki dosyanın içinde kurulumu nasıl lisans dosyasını nereye atacagıoz lütfen yardım

    YanıtlaSil
  5. Merhaba,
    Bu hatayı alıyorum, yardımcı olabilirmisiniz ?

    Paket yüklenemedi. PCLZIP_ERR_BAD_FORMAT (-10) : Unable to find End of Central Dir Record signature

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İndirdiğiniz Rar Dosyasında Tema Birden Fazla Klasörün İçerisinde. Temayı Rardan Çıkarıp Ftp Üzerinden Kurulum Yaparsanız Sorun Çıkmıyor.

      Sil
  6. Yüklenmiş dosyadan Tema Kuruluyor: tahamata4-1_155ebeed96d874.rar
    Paket açılıyor…

    Paket yüklenemedi. PCLZIP_ERR_BAD_FORMAT (-10) : Unable to find End of Central Dir Record signature
    hatası var hocam ne yapmamız gerekiyor?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İndirdiğiniz Rar Dosyasında Tema Birden Fazla Klasörün İçerisinde. Temayı Rardan Çıkarıp Ftp Üzerinden Kurulum Yaparsanız Sorun Çıkmıyor.

      Sil
    2. dediginiz sekilde aynı hatayı alıyorum degişen birşey olmuyor 1. satırda hata oldugunu idda ediyor. indexte

      Sil
  7. Filmleri yüklüyorum ama videosu gelmiyor

    YanıtlaSil
  8. Üyelik sistemini nasıl açabilirim ?
    http://turkcealtyazilifilmizle.com

    YanıtlaSil
  9. Tema güzelmiş, bot çalışıyor mu acaba ?

    YanıtlaSil
  10. bot youtube ve sinemalar com hariç film çekmiyor bilginize.

    YanıtlaSil
  11. Bota tıkladığımda ''Üzgünüz, bu sayfaya erişmenize izin verilmiyor. '' uyarısını alıyorum neden olabilir?

    YanıtlaSil
  12. hocam şu anda çalışan ve indirmedenizleyin.com sitesinin filmlerini çeken bir wordpress botu mevcut.
    indirme yandex linki https://yadi.sk/d/aKhhQmLTsQx9c

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim Cengiz bu botu yazıma ekliyorum.

      Sil
    2. içinde 4 tane dosya var bunu nereye atacağız

      Sil
  13. İletişim ve SiteMap Gibi bölümleri nerden aktif edicez nedense açılmıyor eksikmi ?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Onları eklenti olarak kuracaksınız

      Sil
  14. Merhaba, dediginiz sekilde işlem yapyıorm fakat filezilla ile attıgımdada hata veriyor biraz detaylı anlatabilirmisiniz

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Eklentileri aktif ettniz mi ?

      Sil
    2. EVet Eklentileride aktif ettim ama yine hata aldım

      Sil
  15. Bot çalışmamakta. Güncel değil sanırım artık. Sadece son eklenenler kategorisi görünmekte. Çek dediğimizde herhangi bir sonuç düşmemektedir.

    YanıtlaSil
  16. 'tekno-vip.com Bot1' sekmelerinin yanina diger siteleri nasil ekleyebiliriz???

    YanıtlaSil
  17. Merhaba Ben filezilladan attığımda böyle bir hata alıyorum yüklememe yardımcı olurmusunuz.
    Fatal error: Call to undefined function get_header() in /home/felaket41/public_html/esuho.com/index.php on line 1

    YanıtlaSil
  18. Arkadaşlar botu yüklüyorum ve şöyle bir hata alıyorum lütfen yardım edin ;
    Üzgünüz, bu sayfaya erişmenize izin verilmiyor.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Resim atablir misin hocam yardımcı olmaya çalışalım

      Sil
    2. Hocam buradaki gibi geliyor kırmızı yere tıklıyorum
      https://hizliresim.com/lWz7rp
      sonra ise bu oluyor
      https://hizliresim.com/3qRDLj

      Sil
    3. Digerleri de bu şekilde mi peki ?

      Sil
    4. yardım edecekmisiniz

      Sil
    5. Arkadaşlarşuan siste kurulu degil sistemi tekrar kurup botları çalıştırmayı deniyecegim biraz zamana ihtiyacım var

      Sil
    6. yapabildiniz mi bende böyle bir hata alıyorum da

      Sil
  19. http://www.filmvakti.tk bot çalışmaktadır arkadalar isteyen siteye bakabilir.

    YanıtlaSil

Yorum Gönder